Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

Nowa kampania promocyjna oferty AXA DIRECT

Drukuj

Średnia ocena: 0.00

Dziękujemy za oddanie głosu.

W niedzielę, 10 listopada, AXA DIRECT rozpoczęła kampanię reklamową przedstawiającą promocyjną ofertę ubezpieczenia od pożaru i kradzieży w cenie 150 zł rocznie.
AXA DIRECT, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, oferuje ubezpieczenie od najbardziej popularnych zdarzeń, takich jak pożar czy kradzież samochodu. 

- Taka forma ubezpieczenia jest znakomitym rozszerzeniem dla ubezpieczenia OC. W ramach ubezpieczenia od Pożaru i Kradzieży AXA DIRECT gwarantuje odszkodowanie za szkody całkowite powstałe w wyniku tych zdarzeń. Produkt oferowany jest w jednakowej dla wszystkich, promocyjnej cenie 150 zł. Pragniemy zachęcić naszych Klientów do rozszerzenia podstawowej ochrony swojego samochodu i zadbania o jego bezpieczeństwo - mówi Dominika Cepek, Kierownik Działu Marketingu w AXA DIRECT.

Dodatkowym udogodnieniem dla Klientów jest brak ograniczeń w postaci minimalnej wartości pojazdu, czego brakuje w propozycjach innych ubezpieczycieli. W praktyce oznacza to, że z promocyjnej oferty będzie mógł skorzystać każdy, bez względu na to czy ubezpiecza pojazd za kilka czy kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Ubezpieczenie w ofercie AXA DIRECT dostępne jest już od pierwszego roku eksploatacji pojazdu, nawet dla posiadaczy aut z 15 letnim stażem. Dodatkowo, w ramach ubezpieczenia od Pożaru i Kradzieży o kwocie udziału własnego Klient decyduje na etapie zawarcia umowy.

Spot reklamowy z udziałem Mariusza Pudzianowskiego emitowany jest w wybranych kanałach telewizyjnych, takich jak: Polsat, TVN, TVP3, stacjach tematycznych Polsatu i TVN, w At media oraz Discovery. Kampania obecna jest również w Internecie – spot obejrzeć można pod adresem: https://www.youtube.com/axadirectpl.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja Red8, za kreacje internetowe ClickAd Interactive, zaś za zakup mediów – dom mediowy Media Direction. 

Źródło: AXA Direct
Google+FacebookPodziel się:

« Powrót do aktualności