Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

Liberty Direct pokonuje złośliwości losu

Drukuj

Średnia ocena: 0.00

Dziękujemy za oddanie głosu.

Rusza II etap kampanii Liberty Direct promującej ubezpieczenia komunikacyjne. Tym razem ubezpieczyciel promuje ubezpieczenie Premium Assistance. Kampania jest elementem nowej strategii marketingowej Liberty Direct, w ramach której w kreacjach reklamowych pojawia się zabawny stworek personifikujący „złośliwość losu”.
W najnowszym spocie spuszcza on powietrze z kół oraz rozładowuje akumulator w samochodach, podczas gdy ich właściciele smacznie śpią. Działania te mają zwrócić uwagę odbiorców na zalety ubezpieczenia Assistance Premium, które zapewnia kierowcom natychmiastową pomoc między innymi w tego typu sytuacjach.



Premium Assistance zapewnia kierowcom pomoc serwisową, informacyjną i medyczną w razie wypadku lub awarii pojazdu. Zapewnia naprawę lub holowanie samochodu do warsztatu wskazanego przez Klienta, pomoc w razie wypadku, dostarczenie paliwa lub pojazd zastępczy, a także odbiór pojazdu po naprawie. Obejmuje również przypadki awarii akumulatora, ogumienia, oświetlenia, zatrzaśnięcia kluczyków czy zatankowania złego paliwa.

Ponadto, jeśli ubezpieczony doznał obrażeń ciała i jego stan wymaga transportu medycznego - w ramach ubezpieczenia pokrywane są koszty transportu, hospitalizacji, przewozu do placówki medycznej. Ubezpieczenie Premium Assistance zapewnia też dodatkową pomoc: usługę prawnika i tłumacza czy opiekę na dziećmi. W Premium Assistance Liberty Direct oferuje jeden z najdłuższych odcinków holowania pojazdu – limit na takie holowanie może sięgać 600 złotych. Ubezpieczenie Premium Assistance obowiązuje w całej Europie. Polisa działa zarówno daleko, jak i w pobliżu miejsca zamieszkania (brak limitu kilometrów od miejsca zamieszkania).

Spoty pojawią się na antenie TVN, TVP oraz Polsatu, a także w kanałach tematycznych. Równocześnie firma prowadzi banerową kampanię w internecie. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Źródło: Liberty Direct


Google+FacebookPodziel się:

« Powrót do aktualności