Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

Liberty Direct a walka ze złośliwością losu

Drukuj

Średnia ocena: 0.00

Dziękujemy za oddanie głosu.

Liberty Direct wprowadza platformę komunikacji wykorzystującą personifikację „złośliwości losu”. Kampania jest pierwszym elementem nowej strategii komunikacji przygotowanej przez ubezpieczyciela.
„Złośliwość losu” przyjmuje w spotach postać zabawnego, animowanego stworka, który płata kierowcom różne figle. Jakkolwiek by się jednak nie starał, Liberty Direct szybko niweluje skutki jego działań, dzięki czemu nie doskwierają one Klientom ubezpieczyciela.

- Nowa platforma pozwoliła nam zbudować angażującą narrację, której celem jest odświeżenie i ocieplenie wizerunku marki. Jesteśmy przekonani, że humorystyczny przekaz i atrakcyjna wizualizacja pozwolą nam wyraźnie wyróżnić się na tle branży – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Direct.

- Każdego z nas na co dzień spotykają małe złośliwości losu: pęknięta opona, rozładowany akumulator. Nie można ich uniknąć, ale można się przed nimi zabezpieczyć. W kampanii pokazujemy, że jest to zadanie naszej firmy, z którego doskonale się wywiązujemy – dodaje Sylwia Zdulska, kierownik Działu Zarządzania Marką i Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.



W pierwszym etapie kampania promuje Opony Assistance – ubezpieczenie zapewniające pomoc w przypadku przebicia lub uszkodzenia koła podczas jazdy. Stąd w jednym ze spotów stworek rozsypuje gwoździe na drodze spieszącego się do pracy kierowcy. Polisa dostępna jest przy zakupie dowolnego pakietu ubezpieczeń OC, AC, NNW lub Assistance w cenie 3 groszy dziennie.

Zgodnie z założeniami nowej platformy komunikacyjnej personifikacja „Złośliwości Losu” będzie wykorzystywana w działaniach ATL oraz internetowych. Spoty pojawią się na antenie TVN, TVP oraz Polsatu, a także w kanałach tematycznych. Kampania obejmie również internet. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Źródło: Liberty Direct

Google+FacebookPodziel się:

« Powrót do aktualności