Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

Solidny jak... Concordia

Drukuj

Średnia ocena: 0.00

Dziękujemy za oddanie głosu.

W pierwszym półroczu 2013 roku klienci towarzystw ubezpieczeniowych skierowali do Rzecznika Ubezpieczonych 8543 skarg. Tylko 0,4 proc. z nich dotyczyło Concordii.
Rzecznik Ubezpieczonych, Aleksandra Wiktorow opublikowała raport o skargach ubezpieczonych w pierwszym półroczu 2013 roku. Concordia Ubezpieczenia wypada w nim bardzo dobrze. Liczba skarg złożonych pod adresem Concordii jest minimalna.

W pierwszej połowie tego roku klienci towarzystw ubezpieczeniowych do Rzecznika Ubezpieczonych skierowali 8543 pisemne skargi dotyczące ubezpieczeń gospodarczych, czyli o 14,8% więcej, niż w analogicznym okresie 2012 r. (7443 pisma). Jak co roku  większość skarg ubezpieczonych dotyczyła nieprawidłowości w sektorze majątkowym.

Na WTUŻiR Concordia Capital S.A. przypadło w tym okresie, w Dziale I, czyli w ubezpieczeniach na życie – 7 skarg. W skali wszystkich zakładów ubezpieczeniowych stanowi to jedynie 0,36 procent wszystkich skarg. Równie dobrze wygląda sytuacja Concordia Polska TUW, która w ramach Działu II, czyli w ubezpieczeniach majątkowych, otrzymała 29 skarg, stanowiących zaledwie 0,4 procent ogółu zażaleń skierowanych do RU.

- W ubezpieczeniach najważniejsza jest likwidacja szkód, Gdy jest odpowiednio przeprowadzona, owocuje zadowoleniem i zaufaniem klientów. W Concordii Ubezpieczenia od samego początku odgrywa ona kluczową rolę  - mówi Piotr Adamczyk, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód, Concordia Ubezpieczenia. - Szybka, sprawna i solidna likwidacja szkód, to efekt wieloletniego doświadczenia i profesjonalizmu naszych  likwidatorów. Z czego jesteśmy dumni – dodaje Piotr Adamczyk. 

źródło: Concordia
Google+FacebookPodziel się:

« Powrót do aktualności